Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misio158
użytkownik
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:34, 05 Wrz 2010 Temat postu: moduł zapłonowy |
|
|
Witam !
Planuję kupić odblokowany moduł zapłonowy. W związku z tym mam kilka pytań. Czy się to opłaca ? Jaki moduł byście polecali? O ile zwiększy to osiągi? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony przez misio158 dnia Nie 14:35, 05 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
pumba10022
Vip
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:39, 15 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Najważniejsze jaki silnik 2T czy 4T ? Polecam Ci moduł żeberkowany z chłodzeniem. Miałem normalny i właśnie taki. Może zabrzmi to głupio, ale działa tak jakby zmieniał mapy zapłonu, wiem, że to tylko 50, ale takie coś zauważyłem. Nie wiem czy w 4T są blokowane moduły, u mnie dał poprawę osiągów o 100 %, normalny około 80%. Seryjny zablokowany moduł odcinał zapłon przy 5,5 tyś, na odblokowanym zwykłym nie przekraczał 10 tyś, a na tym co mam teraz kręci się do 12 tyś :]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam właśnie moduł z tej firmy, tylko, że czerwony przeznaczony na wpinki do 2T.
Ostatnio zmieniony przez pumba10022 dnia Śro 21:50, 15 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
misio158
użytkownik
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:39, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Rzeczywiście zapomniałem, mam 4t. Z tego co wiem to blokadą jest różowy kabelek. Nie mam takiego przy module, czy to coś zmienia ? Bo znalazłem na innym forum, że jak nie ma tego kabelka to odblokowany moduł nic nie pomoże . Dzięki za odpowiedź i linki.
Ostatnio zmieniony przez misio158 dnia Czw 14:45, 16 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Carter
użytkownik
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Śro 15:10, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Dołączam się do pytania..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pumba10022
Vip
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:37, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Masz obrotomierz w swoim skuterze ? Jeżeli tak, to sprawdz czy odcina Ci zapłon przy pewnych obrotach jeżeli nie i wskazówka idzie cały czas dalej, to znaczy, że nie masz blokowanego modułu, jeżeli zaś będzie odcinać zapłon i skuter nie będzie się wyżej kręcił masz blokowany moduł. Górna granica blokowanych modułów to ~ 10 tyś.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|